FAQ
Dostawa zamówień internetowych
Czy jest możliwość złożenia zamówienia z wysyłką za granicę?
Wysyłka zamówień poza granicę Polski jest możliwa tylko po wykonaniu przedpłaty i tylko na terenie wybranych państw Unii Europejskiej.
Przesyłki zagraniczne są wysyłane wyłącznie firmą kurierską DPD.
Koszty przesyłki za zamówienia zagraniczne:
AUSTRIA 55zł
BELGIA 62zł
CZECHY 50zł
DANIA 68zł
ESTONIA 62zł
HOLANDIA 68zł
NIEMCY 56zł
SŁOWACJA 56zł
SZWECJA 80zł
WĘGRY 56zł
WŁOCHY 85zł
Jakie są koszty dostawy zamówień?
Dla zamówień powyżej 300 zł, oraz zamówień z odbiorem osobistym dostawa jest darmowa.
Dostawa dla zamówień poniżej 300zł:
FIRMA KURIERSKA DPD:
-przedpłata 17 zł
-pobranie 25zł
IN POST
– przedpłata odbiór w paczkomacie 11,99 zł
– przedpłata dostawa do domu 14,99zł
– pobranie 18,99 zł
Zwroty i wymiany
W jakim terminie mogę spodziewać się zwrotu środków?
Należność zostanie zwrócona nie pózniej niż w ciągu 14 dni roboczych
Jakie są formy zwrotu płatności?
Zamówienie opłacone przez Przelewy24 (karta kredytowa/PayPal) – zwrot środków zostanie wykonany tą samą drogą jaką zamówienie zostało opłacone.
Zamówienie płatne przy odbiorze lub poprzez przelew tradycyjny – prosimy o wpisanie w formularzu odstąpienia od umowy numeru rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze
Czy jest możliwość dokonania wymiany?
Tak, istnieje taka możliwość. W załączonym formularzu ZWROT/WYMIANA proszę zaznaczyć odpowiednią opcję oraz wpisać nazwę produktu na który chcą Państwo dokonać wymiany.
Czy jest możliwość złożenia reklamacji?
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e mailową na adres kontakt@kukurukuu.pl w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem należy odesłać na poniższy adres:
DIONISOS PAULINA TYRNA
- Słomiana 39
43-300 Bielsko-Biała
UWAGA!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Płatności
W jaki sposób można zapłacić za zamawiany towar?
Opłatę za złożone zamówienie można uiścić:
- a) kurierowi przy odbiorze przesyłki (tzw. pobranie),
- b) dokonując przedpłaty:
- za pośrednictwem systemu Przelewy24
- bezpośrednio na poniższy rachunek bankowy
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
nr rachunku: 25 1020 1390 0000 6702 05604709
DIONISOS PAULINA TYRNA
Ul. Słomiana 39, 43-300 Bielsko-Biała
w tytule przelewu podając numer zamówienia.
Czy mogę zmienić formę płatności z przelewu na pobranie?
Niestety nie ma możliwości modyfikowania złożonego zamówienia.
W tej sytuacji polecamy opłacenie zamówienie przelewem tradycyjnym lub anulowanie bieżącego zamówienia i złożenie nowego.
W jakim terminie mogę opłacić moje zamówienie?
Zamówienie powinno zostać opłacone do 3 dni od daty złożenia zamówienia. Po tym czasie będzie ono anulowane.